Święta Bożego Narodzenia to czas, w którym firmy muszą starać się podwójnie, aby przyciągnąć uwagę klientów. Jest to też największa okazja w roku do kupowania prezentów. Zastanawiasz się, czy Twoja firma powinna wręczać swoim odbiorcom i pracownikom drobne upominki? Nie wiesz, jakie gadżety z logo sprawdzą się w roli atrakcyjnych i praktycznych prezentów? Dowiedz się, jakie opcje warto rozważyć i złóż zestaw estetycznych i funkcjonalnych podarunków.
Gadżety z firmowym logo – jakie są najpopularniejsze opcje?
W okresie świąt Bożego Narodzenia warto pamiętać zarówno o osobach, z którym się współpracuje, jak i o lojalnych klientach marki. Z tego powodu firmy często decydują się na wręczanie drobnych upominków, podtrzymujących dobre relacje. Trzeba jednak pamiętać, aby prezenty były dopasowane do wizerunku przedsiębiorstwa. Do uniwersalnych opcji zalicza się m.in.:
- koszulki z nadrukiem,
- kubki reklamowe,
- torby z logo firmy,
- czapki,
- ołówki i długopisy.
Najlepiej zawsze stawiać na gadżety, które będą użyteczne. Sprawi to, że obdarowana osoba poczuje się doceniona. Można mieć też wtedy pewność, że upominek nie wyląduje na półce lub w szufladzie.
Zestawy prezentowe na święta – czy to dobry pomysł?
Coraz częściej stosowanym przez firmy rozwiązaniem jest kompletowanie świątecznych zestawów prezentowych. Mogą one zawierać np. koszulki z nadrukiem, torbę oraz kubek z firmowym logo. Kilka drobnych, praktycznych upominków może okazać się znacznie lepszym pomysłem niż wręczanie dużego prezentu, który może okazać się bezużyteczny. Umiejętnie złożony zestaw to świetny sposób, aby pokazać pracownikom, że ich praca jest doceniana. Natomiast klienci obdarowani przez daną markę z pewnością o niej nie zapomną przy kolejnych zakupach.
Znakowanie firmowych prezentów świątecznych – jak to zrobić?
Zestawy świąteczne z logo firmy to znakomity pomysł na prezent zarówno dla pracowników, jak i klientów. Wybierając upominki, można mieć pewność, że będą one praktyczne i estetyczne. Odpowiednie produkty to jednak nie wszystko. Muszą one być dobrze oznakowane i zapakowane. Jeśli chodzi o nadruki, to istnieje kilka popularnych metod nanoszenia wzorów:
- sitodruk,
- druk DTG,
- folia flex,
- sublimacja,
- haft komputerowy,
- grawer.
Wybór właściwej metody zależy oczywiście od prezentu. Niektóre materiały nie będą mogły być haftowane lub grawerowane. Dlatego warto skorzystać z usług profesjonalnej drukarni takiej jak Druk dla Ciebie. Specjaliści doradzą najlepszą technikę znakowania i zapewnią wysoką jakość upominków.
Jak zapakować firmowy prezent świąteczny?
Wbrew pozorom zapakowanie świątecznego prezentu od firmy ma ogromne znaczenie. Warto zastanowić się nad kupnem znakowanych toreb lub papierów. Dobrym pomysłem są też odpowiednio zaprojektowane pudełka. Subtelne logo marki otoczone świątecznymi wzorami to sprawdzone rozwiązanie na estetyczne opakowania świątecznych upominków.
Gadżety świąteczne z logo firmy – o czym pamiętać?
Każdy przedsiębiorca wie, że gadżety świąteczne to doskonały sposób na promocję marki. Niepowtarzalne upominki z firmowym logo sprawiają, że klienci będą wracać do produktów lub usług. Wykorzystując świąteczne i kolorowe wzory, można w łatwy sposób poprawić relacje i zapisać się w świadomości odbiorców. Dlatego warto rozważyć podarowanie prezentów z logo swojej firmy.